hoppning

Idag var det hoppning på schemat för Honey och Linn så jag fick följa med till stallet eftersom att Linn sover över hos mig just nu, (awesome). Det såg riktigt fint ut när dom hoppade! även om Honey mer lutar mot att vara en dressyrponny än hopp-ponny.  Linn och Honey har verkligen utvecklats sen deras första tid tillsammans. Linn var så snäll så jag fick sitta upp på Honey och rida lite, gick sådär.. Travade lite över bommar och tränade sitsen, Linn lägger nog upp någon bild när dom hoppar sen. Detta fick bli ett kort inlägg för att vi ska nog snart äta tårta , jag fyller ju år, och allt.
haha, gjorde en riktig ocharmig min så fick sudda ut den (;
/ Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ebbalinn -

hoppning

2011-08-17 @ 20:28:45
Idag var det hoppning på schemat för Honey och Linn så jag fick följa med till stallet eftersom att Linn sover över hos mig just nu, (awesome). Det såg riktigt fint ut när dom hoppade! även om Honey mer lutar mot att vara en dressyrponny än hopp-ponny.  Linn och Honey har verkligen utvecklats sen deras första tid tillsammans. Linn var så snäll så jag fick sitta upp på Honey och rida lite, gick sådär.. Travade lite över bommar och tränade sitsen, Linn lägger nog upp någon bild när dom hoppar sen. Detta fick bli ett kort inlägg för att vi ska nog snart äta tårta , jag fyller ju år, och allt.
haha, gjorde en riktig ocharmig min så fick sudda ut den (;
/ Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback