Provridning x 2 ?

Hej!
Idag så ska jag inte göra något speciellt, inte vad jag vet än så länge iallafall. På lördag (eller idag?!) måste jag åka och köpa en rosa pike tills på Söndag.
På lördag så ska jag åka och rida en ponny som heter Deja vu och sen kanske börja rida honom, har egentligen 3 till hästar att provrida, men två av om kommer i slutet av september till stallet där Linn och Honey står så de får nog vänta lite. På Söndag ska jag rida en c-ponny som heter Maxima (som jag kanske ska börja rida, troligt vis blir det Maxima för att hon är troligtvis mest utbildad än Deja vu) tillsammans med Linn och Honey, vi ska försöka få med ut vara andra två kompisar, även om de är allergiska (; haha..

hittade en gullig bild på Maxima:


Kommentarer
Postat av: sara och sofia

hej! cool blogg! kolla gärna in och komentera våran! :D

2011-08-19 @ 13:04:58
URL: http://undercoverninja.blogg.se/
Postat av: Daniela

SV: Tack, hihi (typ XD) :)



Din (eller eran??) blogg ser jätte fin ut tycker jag, och intressanta inlägg! ;D



Hästen på bilden e skit söt, lycka till med hästarna du ska provrida! :D

2011-08-19 @ 23:02:19
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ebbalinn -

Provridning x 2 ?

2011-08-19 @ 12:16:19
Hej!
Idag så ska jag inte göra något speciellt, inte vad jag vet än så länge iallafall. På lördag (eller idag?!) måste jag åka och köpa en rosa pike tills på Söndag.
På lördag så ska jag åka och rida en ponny som heter Deja vu och sen kanske börja rida honom, har egentligen 3 till hästar att provrida, men två av om kommer i slutet av september till stallet där Linn och Honey står så de får nog vänta lite. På Söndag ska jag rida en c-ponny som heter Maxima (som jag kanske ska börja rida, troligt vis blir det Maxima för att hon är troligtvis mest utbildad än Deja vu) tillsammans med Linn och Honey, vi ska försöka få med ut vara andra två kompisar, även om de är allergiska (; haha..

hittade en gullig bild på Maxima:


Kommentarer

Postat av: sara och sofia

hej! cool blogg! kolla gärna in och komentera våran! :D

2011-08-19 @ 13:04:58
URL: http://undercoverninja.blogg.se/

Postat av: Daniela

SV: Tack, hihi (typ XD) :)



Din (eller eran??) blogg ser jätte fin ut tycker jag, och intressanta inlägg! ;D



Hästen på bilden e skit söt, lycka till med hästarna du ska provrida! :D

2011-08-19 @ 23:02:19
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback