ändrade planer..

jaha, då blev det visst lite ändrade planer.
jag , linn och våran kompis felicia ska träffas
i stallet kl 17:00 idag. felicia ska följa med
och ta bilder till bloggen!
jag ska fortfarande rida deja vu senare idag.
maximas ryttare (som är 6 år!) har ridit maxima
idag också, eftersom att hon bara skrittar och travar en del
så kan hon gå 2 pass, fast det gör hon inte
så ofta..
jag vet att maxima har svårt med att 'fatta galopp'
och att rygga fastän hon är 8 år!,
men det ska nog bli bra!
detta blev ett tråkigt in lägg igen utan bilder...
/ Ebbaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ebbalinn -

ändrade planer..

2011-08-20 @ 12:34:40
jaha, då blev det visst lite ändrade planer.
jag , linn och våran kompis felicia ska träffas
i stallet kl 17:00 idag. felicia ska följa med
och ta bilder till bloggen!
jag ska fortfarande rida deja vu senare idag.
maximas ryttare (som är 6 år!) har ridit maxima
idag också, eftersom att hon bara skrittar och travar en del
så kan hon gå 2 pass, fast det gör hon inte
så ofta..
jag vet att maxima har svårt med att 'fatta galopp'
och att rygga fastän hon är 8 år!,
men det ska nog bli bra!
detta blev ett tråkigt in lägg igen utan bilder...
/ Ebbaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback