Ebba rider Maxima

Maxima: hon är nog en av de snällaste ponnysarna jag har tagit hand om, fast hon gillade inta att vara själv i stallet, men linn hämtade honey för att hon skulle rida med oss. egentligen så skulle maxima ha martingal men så hittade vi den inte så jag red utan och då drog hon upp huvudet.
Men i halterna tog hon ner huvudet! egentligen så skulle vi rida ut i skogen men när vi hade kommit ner till en bro/bäck så blev det för halt och gäggit så vi red till baka för att rida lite dressyr istället.
Derssyren blev lite si sådär eftersom att hon ska ha martingal , så nästa gång ska jag veta var den är! haha.
/ Ebba

Kommentarer
Postat av: Feliciaa

Ni är såå fina tsm! ;D <3

2011-08-21 @ 17:05:02
Postat av: Daniella

Snyggt fast storleken ser ut som när jag rider småponnyerna xD haha! <3

2011-08-21 @ 17:06:53
URL: http://starling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ebbalinn -

Ebba rider Maxima

2011-08-21 @ 14:56:06
Maxima: hon är nog en av de snällaste ponnysarna jag har tagit hand om, fast hon gillade inta att vara själv i stallet, men linn hämtade honey för att hon skulle rida med oss. egentligen så skulle maxima ha martingal men så hittade vi den inte så jag red utan och då drog hon upp huvudet.
Men i halterna tog hon ner huvudet! egentligen så skulle vi rida ut i skogen men när vi hade kommit ner till en bro/bäck så blev det för halt och gäggit så vi red till baka för att rida lite dressyr istället.
Derssyren blev lite si sådär eftersom att hon ska ha martingal , så nästa gång ska jag veta var den är! haha.
/ Ebba

Kommentarer

Postat av: Feliciaa

Ni är såå fina tsm! ;D <3

2011-08-21 @ 17:05:02

Postat av: Daniella

Snyggt fast storleken ser ut som när jag rider småponnyerna xD haha! <3

2011-08-21 @ 17:06:53
URL: http://starling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback