en rosa pike

hej,
något jag behöver tills på Söndag (eller kanske Lördag då det är en bättre dag för maximas ägare)
är en rosa pike! har hittat en från ginatricot.. funderar på att köpa den,
det har rätt färg och allt. även om den egentligen inte
är till för ridning.. ett extra plus är att den är på rean! :D

och en till sak som jag har kollat på, är några pikeer från ginatricot där med.
dom är ursnygga och kostar bara 49 kr nu eftersom att dom också är på rean!
vill ken tycker ni är snyggast?
jag tycker alla!
haha.



xxxx / Ebba


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Tack så mycket! :D

2011-08-20 @ 09:50:16
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ebbalinn -

en rosa pike

2011-08-20 @ 00:09:46

hej,
något jag behöver tills på Söndag (eller kanske Lördag då det är en bättre dag för maximas ägare)
är en rosa pike! har hittat en från ginatricot.. funderar på att köpa den,
det har rätt färg och allt. även om den egentligen inte
är till för ridning.. ett extra plus är att den är på rean! :D

och en till sak som jag har kollat på, är några pikeer från ginatricot där med.
dom är ursnygga och kostar bara 49 kr nu eftersom att dom också är på rean!
vill ken tycker ni är snyggast?
jag tycker alla!
haha.



xxxx / Ebba


Kommentarer

Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Tack så mycket! :D

2011-08-20 @ 09:50:16
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback