Lördag den 20 augusti

Idag kl 14:00 ska jag åka och provrida Deja vu, hoppas att det går bra, han är inte så utbildad så vi får se vad jag tycker om honom...
jag är ju dressyr ryttare och vill komma långt så då måste jag ha ''tillgång'' till tränare. och paddock!
jag tror att de mest rider ut med honom.
På söndag eftermiddag så ska jag ju rida/lite smått provrida Maxima så det blir kul! Då har jag en systemkamera och då blir det många nya o fräscha bilder! :D vi kommer nog fixa hearden (bilder) då också.
Efter som att jag är ''bildlös'' just nu så får ni ingen bild i detta tråkiga inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ebbalinn -

Lördag den 20 augusti

2011-08-20 @ 09:54:37
Idag kl 14:00 ska jag åka och provrida Deja vu, hoppas att det går bra, han är inte så utbildad så vi får se vad jag tycker om honom...
jag är ju dressyr ryttare och vill komma långt så då måste jag ha ''tillgång'' till tränare. och paddock!
jag tror att de mest rider ut med honom.
På söndag eftermiddag så ska jag ju rida/lite smått provrida Maxima så det blir kul! Då har jag en systemkamera och då blir det många nya o fräscha bilder! :D vi kommer nog fixa hearden (bilder) då också.
Efter som att jag är ''bildlös'' just nu så får ni ingen bild i detta tråkiga inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback