Grattis Ebba!

Ebba fyller 14 år idag! Grattis till henne!
Ska snart åka upp till stallet. Kommer troligen inte rida då Honey och jag gick omkull igår. Red förbi en kohage och Honey blev rädd och såg inte diket som hon sprang ner i och snubblade till och sedan gick hon omkull på vägen. Fick henne över mitt ben. Ebba fångade iallafall in henne och som tur var saktade bilarna in. Åkte till vårdcentralen - inget var brutet iallafall. Hon trodde att foten var stukad och så var det något med muskeln i vaden. Honey klarade sig iallafall bra bortsätt från ett litet sår. Får se om Ebba vill rida.
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ebbalinn -

Grattis Ebba!

2011-08-17 @ 14:45:34
Ebba fyller 14 år idag! Grattis till henne!
Ska snart åka upp till stallet. Kommer troligen inte rida då Honey och jag gick omkull igår. Red förbi en kohage och Honey blev rädd och såg inte diket som hon sprang ner i och snubblade till och sedan gick hon omkull på vägen. Fick henne över mitt ben. Ebba fångade iallafall in henne och som tur var saktade bilarna in. Åkte till vårdcentralen - inget var brutet iallafall. Hon trodde att foten var stukad och så var det något med muskeln i vaden. Honey klarade sig iallafall bra bortsätt från ett litet sår. Får se om Ebba vill rida.
/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback