Burhults Black Seren

Idag var det första gången jag red på ridskolan för denna terminen!
jag fick hämta ut min förredetta sköthäst som jag inte sköter nu längre för att jag har andra hästar, iallafall, Seren som hon heter är en jätte gosig häst som bara man kan gilla ^^
Eftersom att hästarna har varit på sommarbete och inte har ridits så mycket så fick vi bara trava och skritta , lite trist eftersom att man inte har ridit så jätte mycket i sommar.
Vi övade en del på sitsen och ökning o minskning på volten. Var faktiskt kul att få sitta i Serens sadel igen!


/ ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
ebbalinn -

Burhults Black Seren

2011-08-18 @ 21:34:22
Idag var det första gången jag red på ridskolan för denna terminen!
jag fick hämta ut min förredetta sköthäst som jag inte sköter nu längre för att jag har andra hästar, iallafall, Seren som hon heter är en jätte gosig häst som bara man kan gilla ^^
Eftersom att hästarna har varit på sommarbete och inte har ridits så mycket så fick vi bara trava och skritta , lite trist eftersom att man inte har ridit så jätte mycket i sommar.
Vi övade en del på sitsen och ökning o minskning på volten. Var faktiskt kul att få sitta i Serens sadel igen!


/ ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback